21 March 2012

untitled?

Assalamualaikum ..

Macam yang anda tahu, keputusan SPM keluar hari ini ..keputusan aku just so-so la ..alhamdulillah, at least aku tak gagal mana-mana subjek yang aku amek tapi subjek pilihan je agak mengecewakan ..but it's okay ..ibu cakap, "tutup buku lama, kita buka buku baru." aku bersyukur sangat sebab ibu tak marah even though deep in my heart, aku tau ibu n ayah frust dengan result aku ..mianhae omma, appa *BOW ...macam biasa la, aku always target full A's tapi kalau dah tak dapat, apa boleh aku buat ..aku kena berusaha lebih untuk cabaran yang akan datang la ..

Next topic,
aku kasi tau kat Syaza pasal Incik I ..all those stuff yang aku alami ..gejala2 yang tak berapa nak sihat ni ..kesimpulannya, syaza cakap aku still sayang kat Incik I tapi aku tak rasa pun perasaan tu ..tak tau la kenapa and tadi message kat FB dia yang aku say sorry ..aku say sorry pun sebab takde reason pun ..cuma jauh ke dalam hati aku ni, aku rasa bersalah ..mungkin dia jodoh ku? ntah ..

aku berdoa kalau betul dia tu jodoh aku, aku akan pelihara hati aku ni untuk dia seorang sahaja ..andai dia bukan jodoh aku, aku akan kunci hati aku dan halang pandangan aku dari berterusan melihat dia ..